FANDOM

Barbara Hershey

Barbara Herši

270px-936full-barbara-hershey.jpg
Glumica
Biografske informacije
Pol: Ženski
Datum rođenja: 5. februar 1948.
Mesto rođenja: Holivud, Kalifornija
Serija
Lik: Kora
Status: Sporedni lik
Prvo pojavljivanje: "Dečko iz štale"
Poslednje pojavljivanje: "Mlinareva kći"

Barbara Hershey je američka glumica koja glumi Koru - Kraljicu srca u seriji Jednom davno.

BiografijaEdit

Barbara Lynn Herzsetin, poznatija kao Barbara Hershey (rođena u Holivudu, Kalifornija 5. februara 1948. godine) je američka filmska i televizijska glumica. Pohađala je Hollywood High School. 1965. godine je nastupila u tri epizode serije „Gidget“, a kasnije i u seriji „The Monroes“ u kojoj je pisala anonimna pisma producentu tražeći da je ukine jer je snimanje bilo takvo razočaranje za nju. 1972. godine je dobila glavnu ulogu u filmu "Boxcar Bertha". Tada je režiseru dala svoju omiljenu knjigu "Poslednje Hristovo iskušenje". On je bio toliko fasciniran knjigom da je sledećih 16 godina proveo pokušavajući da je pretvori u film, a kada mu je to uspelo, dao joj je ulogu Marije Magdalene. Tokom sedamdesetih glumila je u filmovima "Poplava" i "Sunčani Božić". 1980. je nastupila u filmu "Kaskader", a 1981. u horor filmu "Entitet". Glumila je i u filmovima "Put u svemir", "Crni labud", "Hana i njene sestre", "Sramežljivi ljudi", "Udaljeni svetovima", "Beaches", "Ubistvo u malom gradu", "Portret jedne dame", "Lantana". Jednom je nominovana za Oskara, a nekoliko puta je bila nominovana i osvajala nagradu Zlatni globus (Golden Globe).

Also on FANDOM

Random Wiki