FANDOM

Colin O'Donoghue

Kolin O Donihu

270px-InfoboxCOD.jpg
Glumac
Biografske informacije
Pol: Muški
Datum rođenja: 26. januar 1981.
Mesto rođenja: Drogeda, Irska
Serija
Lik: Kapetan Kuka
Status: Glavni lik
Prvo pojavljivanje: "Krokodil"
Poslednje pojavljivanje: "I pravo sve do jutra"

Colin O'Donoghue je irski glumac koji glumi Kapetana Kuku u američkoj seriji Jednom davno.

BiografijaEdit

Rođen je 26. januara 1981. godine u Drogedi, Irska, gde je i odrastao, u rimokatoličkoj porodici. Pohađao je Dundalk Grammar School, zatim The Gaiety School of Acting u Dablinu. Sa 16 godina je otišao u Pariz na mesec dana da nauči francuski jezik. Njegova rana karijera je bila podeljena između pozorišta i televizije u Irskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. 2003. godine je osvojio irsku nagradu za filmskog i televizijskog glumca "Best New Talent" za ulogu Normana u "Home for Christmas". Radi uglavnom u Irskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. U trećoj sezoni istorijske drame "The Tudors" pojavio se kao Vojvoda Filip od Bavarske (Duke Philip of Bavaria). Prvi put se pojavio u Holivudu u horor filmu "The Rite". Napravio je klip za audiciju i poslao ga u Sjedinjene Američke države. Svirao je gitaru u bendu "The Enemies" koji je osnovan 2003. u Irskoj, a napustio je bend 2013. zbog svog rada na Jednom davno gde glumi Kapetana Kuku.

Also on FANDOM

Random Wiki