FANDOM

Anastasija

Crvena kraljica ♔

W101RedQueen.png
Lik iz Začarane Šume
Biografske informacije
Status: Živa
Prebivalište: Zemlja čuda
Zanimanje: Kraljica
Fizički opis
Vrsta: Čovek
Pol: Ženski
Boja kose: Plava
Boja očiju: Plave
Veze
Trenutni saveznici:
Trenutni neprijatelji:
Serija
Glumac: Emma Rigby
Prvo pojavljivanje: "Niz zečiju rupu"
Poslednje pojavljivanje: "Zmija"
Povezane stranice
GALERIJA

Crvena kraljica (eng. The Red Queen), takođe poznata i kao Anastasija (eng. Anastasia) je lik u američkoj seriji Jednom davno u Zemlji čuda. Igra je Emma Rigby. Njen lik je baziran na istoimenom liku iz bajke "Alisa u svetu s druge strane ogledala i sve što je tamo doživela".

Istorija likaEdit

Crvena kraljica se prvi put pojavljuje na litici gde je Sajrus zaprosio Alisu. Kada su Alisa i Sajrus pobedili njene čuvare, Crvena kraljica koristi svoju čaroliju da gurne Sajrusa sa litice. Sajrus pada na Džafarov čarobni ćilim.

Kada se Alisa vratila u Zemlju čuda, Crvena kraljica zahteva od Belog zeca da dođe u njen dvorac. Beli zec je potvrdio da je doveo Alisu u Zemlju čuda. Ona mu naređuje da nastavi da radi za nju ili će ga pretvoriti u nameštaj za njen dvorac. Kasnije se sreće sa Džafarom na terasi njenog dvorca i govori mu da je Alisa stigla. Džafar misli da mu Kraljica više nije od koristi i koristi svoju čaroliju da je guši. Kraljica mu govori da samo ona zna gde je Alisa i on je pušta. Ona ga podseća da je došao u njen svet, gde je ona kraljica i gde ona sve kontroliše.

ZanimljivostiEdit

PojavljivanjaEdit

Also on FANDOM

Random Wiki