FANDOM

"Pastir"
106Shepherd1.png
Sezona 1
Sezona 1, Epizoda 6
Informacije o epizodi
Prikazuje priču likova:
Datum premijere u Americi: 4. decembar 2011.
Datum premijere u Srbiji: 19. mart 2012.
Gledalaca: 9.6 miliona
Scenaristi: Andrew Chambliss i

Ian Goldberg

Režiseri: Victor Nelli
Hronologija epizode
Prethodna epizoda: "Taj mali glas"
Sledeća epizoda: "Srce je usamljeni lovac"
Povezane stranice
GALERIJA
TRANSKRIPT

"Pastir" je šesta epizoda prve sezone serije Jednom davno. Ovo je šesta epizoda serije i emitovana je 4. decembra 2011. godine u Americi, a 19. marta 2012. godine u Srbiji.

SinopsisEdit

Dejvid mora da izabere da li želi da ostane sa Ketrin ili da je ostavi da bi bio sa Meri Margaret u koju se zaljubio. Ema hvata Šerifa Grejama u laži. Redžina čini sve da Meri Margaret drži podalje od Dejvida, a Emu podalje od Henrija. U međuvremenu, u prošlosti Zemlje bajki, Princ Šarmantni će doneti odluku koja će mu zauvek promeniti život.

DetaljiEdit

Zemlja bajkiEdit

Dejvid je skromni pastir koji živi na farmi sa majkom Rut. On ne zna da ima brata blizanca, Džejmsa kog je usvojio Kralj Džordž. Kako Džejms gine u borbi, a njega je Mida, kralj iz bogatog susednog kraljevstva, izabrao da ubije zmaja u zamenu za zlato, Kralj Džordž hitno traži način spasi svoje kraljevstvo. Ramplstilskin mu saopštava da njegov usvojeni sin ima brata blizanca, te ga Džordž dovodi kao zamenu za mrtvog sina. Dejvid mora da ubije zmaja koji opseda Midino kraljevstvo da bi on za uzvrat dao zlato kralju Džordžu, ali pored zlata, dobija i neočekivanu nagradu.

Also on FANDOM

Random Wiki