FANDOM

Plava vila
210TheBlueFairy2.JPG
Lik iz Začarane Šume
Biografske informacije
Dvojnik: Glavna časna sestra
Status: Živa
Fizički opis
Vrsta: Vila
Pol: Žensko
Boja kose: Smeđa
Boja očiju: Smeđe
Veze
Trenutni saveznici:
Trenutni neprijatelji:
Serija
Glumac: Keegan Connor Tracy
Prvo pojavljivanje: "Pilot epizoda"
Poslednje pojavljivanje: "Sasvim obična vila"
Povezane stranice
GALERIJA

Plava vila (eng. The Blue Fairy) je lik u američkoj seriji Jednom davno. Prvi put se pojavljuje u prvoj epizodi prve sezone. Igra je Keegan Connor Tracy. Njen lik je baziran na istoimenom liku iz bajke "Pinokio", a u Storibruku je Glavna časna sestra.

Istorija likaEdit

Pre kletveEdit

Nakon što je Ramplstilskin postao Mračni čarobnjak, njegov odnos sa sinom Bejlfajrom, kome se ni malo nisu dopadali očevi postupci, se narušava. Kako bi spasio svog oca od Kletve mračnog čarobnjaka, Bejlfajr traži pomoć od Plave vile. Ona mu daje zrno čarobnog pasulja koje otvara portal ka Zemlji bez magije u koju bi njih dvojica otišli i započeli novi život. Iako Ramplstilskin odluči da krene sa sinom, on se u poslednjem momentu predomišlja tako da samo Bejlfajr propada kroz portal. Besan i očajan, Ramplstilskin se suočava sa Plavom vilom okrivljujući je za sinov nestanak. Plava vila mu govori kako je pasulj koji je dala Bejlfajru poslednji koji postoji u Začaranoj Šumi i kako nema drugog načina da se otvori portal ka Zemlji bez magije, ali Ramplstilskin uspeva od nje da izvuče informaciju o tome da je moguće napraviti kletvu koja bi mu omogućila da pronađe sina.

Godinama nakon toga, Plava vila pretvara Džminija u cvrčka nakon što je on greškom pretvorio Đepetove roditelje u drvene lutke. On joj je to sam tražio kako bi se iskupio za ono što je uradio i kako bi uvek mogao da bude u Đepetovom prisustvu i pruži mu pomoć kada je potrebna.

Plava vila pretvara Pinokija u pravog dečaka i obećava mu da će on to i ostati sve dok bude bio nesebičan, hrabar i iskren.

Plava vila  zajedno sa drugim vilama pomaže Snežani i ostalima prilikom opsade zamka Kralja Džordža kako bi spasili Princa Šarmantnog

Nedugo nakon toga, ona Pepeljugi šalje začarano pero i tintu koje je iskorišteno kako bi se zarobio Ramplstilskin.

Tokom sastanka u Dvorcu na kome se raspravljalo o načinima zaštite od Tamne kletve, Plava vila ulazi u dvoranu zajedno sa stražarima koji unose unutra začarano drvo od kog će biti napravljen ormar kao portal ka Zemlji bez magije. Ona obaveštava se prisutne da portal može da prenese samo jednu osobu. (Što je laž jer je portal mogao da prenese dve osobe, ali kako je Đepeto kao uslov da napravi ormar tražio da jedna od dve osobe bude Pinokio ono ja morala da pristane.) Beba Ema je poslata kroz portal i tako došla u naš svet što joj je omogućilo da 28 godina kasnije razbije Tamnu kletvu.

Za događaje za vreme i posle kletve videti Glavna časna sestra.

PojavljivanjaEdit

Jednom Davno: Sezona 3
"Srce
najiskrenijeg
vernika"
:
Ne pojavljuje se
"Izgubljena
devojka"
:

Ne pojavljuje se
"Sasvim
obična
vila"
:
Pojavljuje se
"Loše
navike"
:

Ne pojavljuje se
"Dobra
forma"
:

Ne pojavljuje se
"Ariel":

Ne pojavljuje se
"Tamna
praznina"
:

Ne pojavljuje se
"Misli o
lepim
stvarima"
:

Ne pojavljuje se
"Spašavanje
Henrija"
:

Ne pojavljuje se
"Nova
Nedođija"
:

Ne pojavljuje se
"Odlazak
kući"
:

Ne pojavljuje se
"Serenada
u Njujorku"
:

TBA
Epizoda
313:
TBA
Epizoda
314:
TBA
Epizoda
315:
TBA
Epizoda
316:
TBA
Epizoda
317:
TBA
Epizoda
318:
TBA
Epizoda
319:
TBA
Epizoda
320:
TBA
Epizoda
321:
TBA
Epizoda
322:
TBA

Also on FANDOM

Random Wiki