FANDOM

Ova stranica je, prvenstveno, skup pravila koja se moraju poštovati na Jednom davno Wiki. Pravila se odnose na: ponašanja korisnika, blok/ban, svrhu sajta, editovanje stranica za likove, epizode i ostalo; editovanje galerija, transkripta..., spojlere, komentare, forum, blog, video klipove i sve ostalo.

Ponašanje korisnika

  • Vandalizam neće biti tolerisan. Vandalizam predstavlja brisanje cele ili većeg dela stranice bez određenog razloga. Vandali će biti zauvek blokirani.
  • Komentari na stranice i komentari u diskusijama ne smeju da sadrže ružne reči i psovke i trebalo bi da budu u vezi serije. Od svih korisnika očekujemo poštovanje pravila pravopisa i gramatike. Komentari ne smeju da vređaju korisnike. Svi komentari koji ne poštuju ova pravila biće obrisani, a korisnik upozoren ili blokiran/banovan.
  • Ako dva korisnika ne mogu da se slože šta bi trebalo da piše na određenoj stranici, neka se konsultuju sa drugim korisnicima ili sami reše svoje probleme i dogovore se.
  • Za veće promene na određenom članku, prvo pitajte admina.
  • Vređanje korisnika nije dozvoljeno. Svaki korisnik zadržava pravo da obriše/prijavi svaki komentar, blog, forum ili poruku na Message Wall-u koja ga vređa na bilo koji način.

Ako ste blokirani ili banovani

  • Ukoliko želite da se žalite, koristite svoj Message Wall na ovoj Wiki ili adminov Message Wall na Community Central Wiki.
  • Nemojte pratiti admina na druge Wiki da se žalite oko svog bloka/bana jer ćete ga tako samo produžiti.
  • Ako ste blokirani/banovani od strane našeg admina na nekoj drugoj Wiki, nemojte ga kontaktirati na ovoj.

Svrha sajta

  • Ova Wiki je posvećena američkim ABC-jevim serijama Jednom Davno i Jednom Davno u Zemlji čuda. Nismo povezani sa nijednom sličnom Wiki na srpskom/hrvatskom jeziku. Nije dozvoljeno kopiranje sadržaja sa takvih Wiki na ovu, niti kopiranje sadržaja sa ove Wiki i postavljanje na druge sajtove. Prevođenje sa engleske Wiki je prihvatljivo, ukoliko je prevod tačan. Molimo vas da poštujete tuđi trud i rad.

Also on FANDOM

Random Wiki