FANDOM

Robert Carlyle

Robert Karlajl

270px-SGUS1-PR-0008.jpg
Glumac
Biografske informacije
Pol: Muški
Datum rođenja: 14. april 1961.
Mesto rođenja: Merihil, Glazgov, Škotska
Serija
Lik: Ramplstilskin / G. Gold
Status: Glavni lik
Prvo pojavljivanje: "Pilot epizoda"
Poslednje pojavljivanje: "I pravo sve do jutra"

Robert Carlyle je priznati škotski filmski i televizijski glumac koji glumi Ramplstilskina i G. Golda u američkoj seriji Jednom davno.

BiografijaEdit

Rodio se u Glazgovskoj četvrti Maryhill, kao sin Elizabeth, zaposlenice autobusne kompanije i Josepha, soboslikara i dekoratera. Otac Joe odgojio ga je nakon što ih je majka napustila kada je imao 4 godine. U 21. godini počeo se zanimati za glumu i upisao akademiju. Oženjen je i ima troje dece.

Sa Kraljevske škotske akademije za umetnost i muziku je diplomirao. 1991. godine u 30. godini zajedno sa četvoricom prijatelja osniva glumačku družinu i dobiva manju ulogu u seriji "The Bill".

Vrlo se brzo iskazao kao nadareni glumac, pa je do sada snimio trideset i jedan film. Snimao je i za televiziju. Njegove najbolje uloge su: psihopata Francis Begbie u filmu "Trainspotting", Gaz u filmu "The Full Monty" (dobio je nagradu BAFTA), i kao Adolf Hitler u biografskom filmu.

Snimao je filmove sa velikim glumcima, kao što su Samuel L. Jackson, Rhys Ifans, Pierce Brosnan, Tom Wilkinson. On je kriv zašto Samuel L. Jackson voli fudbalski klub Liverpool.

Pre Jednom davno, glumio je Dr Nicholasa Rusha u seriji "SGI: Stargate Universe".

ZanimljivostiEdit

  • Robert je poznat kao osoba koja ozbiljno pristupa poslu. Potpuno se uživljava u ulogu. Kad je trebao glumiti vozača autobusa, išao je na vozački ispit za kategoriju autobusa. Za ulogu Hitlera, slušao je sva dela Richarda Wagnera.
  • U filmu "28 nedelja posle" u pripremi za scenu zaraze virusom, udarao je glavom o prozor s ojačanim staklom, pa ga je glava bolela tri dana.
  • Izjavio je da mu je najmlađi sin dao inspiraciju za Ramplstilskinov glas.
  • Omiljen Dizni lik mu je patuljak Tupko.
  • Kada je imao 17 godina radio je kao mesar.
  • Rekao je da ne bi znao šta bi drugo radio kada ne bi bio glumac.

Also on FANDOM

Random Wiki