FANDOM

Rose McGowan

Rouz Mekgovan

InfoboxRMG
Glumica
Biografske informacije
Pol: Ženski
Datum rođenja: 5. septembar 1973.
Mesto rođenja: Firenca, Italija
Serija
Lik: Mlada Kora
Status: Sporedni lik
Pojavljuje se u: "Mlinareva kći"

Rose McGowan je italijansko-američka filmska i televizijska glumica koja glumi mladu Koru u seriji Jednom davno.

BiografijaEdit

Rose Ariana McGowan je rođena 5. septembra 1973. godine u Firenci, Italija, gde je i odrasla. Još kao dete postala je model i pojavljivala se u „Vog“, „Bambini“ i ostalim italijanskim časopisima. Sa roditeljima se seli u SAD 1979. godine. Kad je imala deset godina, njeni roditelji su se razveli i Rose je otišla da živi kod svoje bake u Vašingtonu. Do tada, njeni roditelji nisu želeli ništa da imaju sa američkom kulturom, a i Rose do tada nikada nije progovorila engleski jezik. Rose je pre bila ubeđena da televizija i filmovi uopšte ne postoje. Tada je prvi put pogledala film. Njeno školovanje bilo je ograničeno na “male škole gde su deca ležala okolo i slušala Kurta Voneguta”. Tradicionalno školovanje dobila je od svoje majke. Rose ima dva brata i dve sestre. Uprkos atmosferi u kojoj je odrasla, Rose nikada nije bila u hipi stilu, niti je to podržavala.

Napustila je zajednicu kada joj je bilo 15 godina i kasnije živi kod svog oca u Sijetlu, gde je pohađala srednju školu „Ruzvelt“ i „Novu alternativnu srednju školu“. Radila je razne poslove i često je morala da laže o svojim godinama da bi došla do njih. Radila je kao kelnerica, kasirka i ostale slabo plaćene poslove. Čak je bila i prinuđena da živi jedno vreme i na ulici.

Prvo glumačko iskustvo imala je 1992. u “Encino Man”. Posle toga, čekala je tri godine pre nego što je snimila drugi film. Njen sledeći film je bio “Gregg Araki's Doom Generation” za koji je nominovana za najbolji debitanski nastup (Independent Spirit Awards). Araki ju je upoznao ispred sale kada je bila u Los Anđelesu pohađajući školu umetnosti i odlučio da joj da ulogu. Kasnije igra u horor fimu "Vrisak("Scream"). Posle toga igra u nekoliko niskobudžetnih filmova koji nisu imali naročitog uspeha. 2001. ponovo skreće pažnju na sebe ulogom Paige Matthews u TV-seriji "Čari" ("Charmed"), kao davno izgubljena sestra Halivelovih, pošto je Shannen Doherty dobila otkaz iz serije, zbog nesuglasica i svađa sa kolegama iz serije. 2006. godine glumi u filmu "Crna dalija" koji je nominovan za Oskara.

Privatni životEdit

  • Rose je 3 godine (1999-2001) bila u vezi sa pevačem Merlinem Mensenom, sa kojim se često pojavljivala u provokativnoj odeći na raznim zabavama za slavne. Kasnije se razilazi sa njim i ulazi u vezu sa glumacem Kip Pardue, a posle njega i sa Ahmet Zappa i David Zinczenko.
  • Imala je ozbiljnu saobraćajnu nesreću početkom 2007. godine, ali je nakon opercije izjavila da neće imati veće posledice od nesreće.

Also on FANDOM

Random Wiki