FANDOM

Sebastian Stan

Sebastijan Sten

InfoboxSS
Glumac
Biografske informacije
Pol: Muški
Datum rođenja: 13. avgust 1983.
Mesto rođenja: Konstanta, Rumunija
Serija
Lik: Ludi šeširdžija / Džeferson
Status: Sporedni lik
Prvo pojavljivanje: "Šeširdžija"
Poslednje pojavljivanje: "Doktor"

Sebastian Stan je rumunsko-američki glumac koji glumi Ludog šeširdžiju i Džefersona u američkoj seriji Jednom davno.

BiografijaEdit

Rođen je 13. avgusta 1983. godine u Konstanti, Rumunija. Kada je imao 8 godina sa majkom se preselio u Beč, gde je bio zaposlen kao pijanista. Četiri godine kasnije se preselio u Njujork. Dok je pohađao Rockland Country Day School glumio je u Harvey, Cyrano de Bergerac, Little Shop of Horrors, Over Here i West Side Story. 2010. se pojavio u trileru "Black Swan". Glumio je i u filmu "The Apparition". Glumio je glavnu ulogu u filmu "Hot Tub Time Machine" u martu 2010. Pojavio se u filmu "Captain America: The First Avenger". Pojavio se u 6 epizoda serije Jednom davno (Once Upon A Time) kao Ludi šeširdžija i Džeferson i u seriji "Gossip Girl" kao Carter Baizen. Za tim se pojavio i u filmima Captain America: The Winter Soldier i Captain America: Civil War. Pojaviti če se i u filimih Avengers: Infinity War i drugim delu tog filma, gdje ce kao i u filmih Captain America igrati Zimskog Vojnika.

Also on FANDOM

Random Wiki