FANDOM

Snežana ♔
210Snow3
Lik iz Začarane Šume
Biografske informacije
Dvojnik: Meri Margaret Blenčard
Status: Živa
Prebivalište: Dvorac
Fizički opis
Vrsta: Čovek
Pol: Ženski
Boja kose: Crna
Boja očiju: Smeđe
Veze
Srodstva:
Trenutni saveznici:
Trenutni neprijatelji:
Serija
Glumac: Ginnifer Goodwin

Bailee Madison (dete)

Prvo pojavljivanje: "Pilot epizoda"
Poslednje pojavljivanje: "Ariel"
Povezane stranice
GALERIJA

Princeza Snežana (eng. Princess Snow White) je lik u američkoj seriji Jednom davno. Prvi put se pojavljuje u prvoj epizodi prve sezone. Igra je Ginnifer Goodwin, a mlađu verziju Bailee Madison. Njen lik je baziran na liku Snežane iz bajke "Snežana i sedam patuljaka", a u Storibruku je Meri Margaret Blenčard.

Istorija likaEdit

Pre kletveEdit

Snežana je kćerka kralja Leopolda i kraljice Eve. Kao devojčica je ostala bez majke pošto je kraljicu Evu otrovala Kora. Nakon ženine smrti, Leopold se oženio Redžinom (Zla kraljica), Korinom kćerkom. Pre tog braka, Redžina je bila u vezi sa konjušarem Danijelom, ali Snežana joj je rekla za Redžininu tajnu pa je Kora ubila Danijela. Redžina nikada nije oprostila Snežani smrt svog ljubavnika iako Snežana nije namerno odala njenu tajnu već je bila izmanipulisana od strane Kore.

Nakon što je Redžina otrovala Snežaninog oca, naredila je Lovcu da je ubije i donese joj njeno srce. Lovac, dirnut Snežaninom brigom za maćehu i svoje kraljevstvo odlučio je da je poštedi. Od tada se Snežana krije u Začaranoj šumi, a Zla kraljica je proglašava razbojnikom. Tokom svog bekstva, Snežana upoznaje i sprijateljuje se sa Crvenkapom. Kako bi mogla da preživi, Snežana je prinuđena da krade i igrom slučaja, u pokušaju da opljačka njegovu kočiju, upoznaje Princa Šarmantnog. Njih dvoje se odmah zaljubljuju jedno u drugo, ali Princ je veren Princezom Ebigejl.

Kako bi zaboravila Princa, Snežana posećuje Ramplstilskina i on joj daje napitak za zaboravljanje. Kako joj je Princ poslao goluba sa porukom da je voli i da je čeka u svom dvorcu, ona odlučuje da ne popije napitak i da mu se pridruži. Međutim, hvata je Kralj Džordž, Prinčev otac, i pod pretnjom da će ubiti Princa tera je da se odrekne svoje ljubavi i slaže Princa da ga ne voli. Dok je bila u zatvoru u dvorcu, upoznala je patuljka Ljutka. Kada je slomljenog srca napustila Princa, patuljci je pozivaju da pođe sa njima.

Popila je napitak i zaboravila Princa. Pod dejstvom napitka odlučuje da ubije Zlu kraljicu ali je u tome sprečava Princ i ona ga se seti. Ipak, njihova sreća ne traje dugo jer kraljevi vojnici otimaju Princa. Snežana se tada udružuje sa Crvenkapom, Bakom, patuljcima i vilama te napada kraljev dvorac. Ipak, ne uspevaju da oslobode Princa pošto ga je Kralj Džordž predao Redžini. Redžina ucenjuje Snežanu Prinčevim životom, te ona pristaje da pojede otrovnu jabuku kako bi ga spasila. Pod dejstvom kletve Snežana pada u dubok san, ali svi misle da je mrtva pa je stavljaju u stakleni kovčeg.

U međuvremenu, Lovac pomaže Princu da pobegne iz Redžininog zatvora i posle par prepreka dolazi do Snežaninog kovčega i odluči da je poljubi poslednji put. Kako poljubac prave ljubavi poništava svaku kletvu, Snežana se budi. Princ je prosi i ona pristaje da se uda za njega. Odlučuju da povrate Leopoldovo kraljevstvo, kao i da svrgnu Kralja Džordža.

Vojnici Kralja Džordža za vreme bitke hvataju Snežanu i on na prevaru baca na nju kletvu koja je onesposobljava da ima decu. Nakon što ju je Lanselot spasao, Rut, Prinčeva majka, daje Snežani vodu sa jezera Nostos koja sa nje skida kletvu. Princ i Snežana uspevaju da pobede armiju Kralja Džordža, a uskoro i da zarobe Redžinu. Osuđuju je na smrt ali je Snežana oslobađa i pušta je da živi sama i ostavljena. Međutim, na dan Snežaninog venčanja dolazi Redžina i preti da će na sve u Zemlji bajki baciti strašnu kletvu koja će im oduzeti sve što vole.

Snežana odlazi kod Ramplstilskina da ga pita za pomoć i on joj saopšti da će kletva biti razbijena za 28 godina i da će to uraditi njena ćerka. Za uzvrat traži njeno ime i Snežana mu kaže da će se zvati Ema.

Kraljica baca kletvu na dan Snežaninog porođaja, ali Princ uspeva da stavi Emu u čarobni ormar, koji služi kao portal ka Zemlji bez magije.

Za događaje za vreme i posle kletve videti Meri Margaret Blenčard.

ZanimljivostiEdit

  • Snežana je dala Princu Šarmantnom njegov nadimak.
  • Kada je Snežana upoznala Crvenkapu, ona je pitala da je zove Margaret; pa Meri. Meri Margaret je ime njenog dvojnika u Storibruku.
  • Njena majka Eva joj je dala ime Snežana jer je bila rođena u vreme velike zime.

PojavljivanjaEdit

Jednom Davno: Sezona 3
"Srce
najiskrenijeg
vernika"
:
Pominje se
"Izgubljena
devojka"
:

Pojavljuje se
"Sasvim
obična
vila"
:
Pominje se
"Loše
navike"
:

Ne pojavljuje se
"Dobra
forma"
:

Ne pojavljuje se
"Ariel":

Pojavljuje se
"Tamna
praznina"
:

Ne pojavljuje se
"Misli o
lepim
stvarima"
:

Ne pojavljuje se
"Spašavanje
Henrija"
:

Ne pojavljuje se
"Nova
Nedođija"
:

Ne pojavljuje se
"Odlazak
kući"
:

Ne pojavljuje se
"Serenada
u Njujorku"
:

TBA
Epizoda
313:
TBA
Epizoda
314:
TBA
Epizoda
315:
TBA
Epizoda
316:
TBA
Epizoda
317:
TBA
Epizoda
318:
TBA
Epizoda
319:
TBA
Epizoda
320:
TBA
Epizoda
321:
TBA
Epizoda
322:
TBA

Also on FANDOM

Random Wiki