FANDOM

"Sneg pada"
103HandGrab
Sezona 1
Sezona 1, Epizoda 3
Informacije o epizodi
Prikazuje priču likova:
Datum premijere u Americi: 6. novembar 2011.
Datum premijere u Srbiji: 12. mart 2012.
Gledalaca: 11.4 miliona
Scenaristi: Liz Tigelaar
Režiseri: Dean White
Hronologija epizode
Prethodna epizoda: "Ono što najviše voliš"
Sledeća epizoda: "Cena zlata"
Povezane stranice
GALERIJA
TRANSKRIPT

"Sneg pada" je treća epizoda prve sezone serije Jednom davno. Ovo je treća epizoda serije i emitovana je 6. novembra 2011. godine u Americi, a 12. marta 2012. godine u Srbiji.

SinopsisEdit

Po Henrijevoj molbi, Ema ubeđuje Meri Margaret da poseti pacijenta u komi i da mu čita iz knjige bajki. Ali Meri Margaret biva začuđena ishodom njene posete. U međuvremenu, u prošlosti Zemlje bajki, Princ Šarmantni upoznaje Snežanu prvi put, na najneobičniji način.

DetaljiEdit

Zemlja bajkiEdit

Snežana upoznaje Princa Šarmantnog tako što ga je opljačkala. Princ je hvata i ona mu pomaže da vrati prsten koji je prodala trolovima. Zaljubljuju se jedno u drugo, ali moraju da se razdvoje jer je Princ veren Princezom Ebigejl.

StoribrukEdit

Dejvid Nolan se budi iz kome i nestaje iz bolnice. Henri je ubeđen da je on Princ, a da je Meri Margaret Snežana, te da su oboje Emini roditelji. Meri Margaret ne veruje u ovu priču, ali odlučuje da pomogne u traženju Dejvida.

ZanimljivostiEdit

Produkcijske napomeneEdit

  • Pesma koja se čuje na sastanku Meri Margaret i Dr Vejla je Lloys Green - "Red River Valley".
  • Rečenica koju je Meri Margaret rekla Emi: "Ja sam učiteljica, ne časna sestra" se odnosi na činjenicu da je u originalnom scenariju bila oboje.
  • U sceni u kojoj su vitezovi Zle kraljice zarobili Snežanu, glumica Ginnifer Goodwin je na svom Tviter nalogu napisala da je konj natrčao na nju i da je zadobila povrede na licu i rukama.

Hronologija događajaEdit

Veze sa drugim epizodamaEdit

BajkeEdit

Also on FANDOM

Random Wiki